Dom mediowy Sigma Bis rozpoczyna obsługę mediową PZU. Jak informuje spółka, powierzenie Sigmie obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen (66 proc. udziałów) i PZU (34 proc.).
"Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich spółek" - zapowiada PZU w wydanym komunikacie.
Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.
Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU jest jego kolejnym już klientem - agencja pracowała m.in. przy kampaniach Narodowego Banku Polskiego, obsługuje też PKN Orlen (budżet został przejęty od Starcomu). Spółka informuje, że pracuje także dla innych klientów, jednak nie podaje ich nazw.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sigma-bis-moze-namieszac-na-rynku-domow-mediowych-jesli-uniknie-naciskow-politycznych,7170752219522689a ##
Z naszych ustaleń wynika, że wkrótce mogą do nich dołączyć m.in. Link4, Alior Bank czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Sigma Bis bierze obecnie udział w przetargu mediowym Tauronu.
Dotychczas za obsługę mediową PZU odpowiadał dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network), wybrany do współpracy w przetargu w 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.
PZU jest największym w Polsce ubezpieczycielem działającym na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych. Kontroluje ponad 1/3 rynku, który jest mierzony wartością składki przypisanej brutto.











