Przetarg GZM
dotyczy zakupu powierzchni reklamowej i czasu reklamowego w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 6 ofert. Złożyły je agencje: Sun&More (z ceną 595,5 tys. zł), Pimedia Przemysław Kozok (369 tys. zł), Tarraya (740,2 tys. zł), Mastermind Media (568,5 tys. zł), Sigma Bis - 516,9 tys. zł oraz konsorcjum agencji Bringmore Advertising i Euvic Media (405,1 tys. zł).
Dodatkowo wybrana agencja zajmie się też przeprowadzeniem badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów. Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Umowa z nią zostanie zawarta na 3 miesiące.
Budżet zaplanowany przez GZM wynosi 578,1 tys. zł.
GZM
prowadziła podobny przetarg wiosną br. -

wtedy do obsługi mediowej swoich kampanii wybrała agencje Bringmore Advertising i Euvic Media.











