"Silne natarcie na ból"

To hasło kampanii dla żelu przeciwbólowego Ketoprom - nowej marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Za całość działań BTL związanych  z wprowadzeniem marki na rynek odpowiada Peppermint Medical - Dział Medyczny Agencji Peppermint.

Akcja przygotowana i realizowana przez Peppermint Medical  potrwa do końca lutego br. Zadaniem dla Agencji jest wprowadzenie na rynek OTC (leki bez recepty) nowego żelu na bóle mięśniowo-szkieletowe Ketoprom i zachęcenie do stosowania.

Kampania ma charakter marketingu precyzyjnego. Narzędzia i komunikaty zostały dostosowane do poszczególnych grup adresatów. Działania prowadzone są w aptekach, a także kierowane bezpośrednio do specjalistów tj: lekarz rodzinny, ortopeda, reumatolog, neurolog. Grupę docelową stanowią również farmaceuci oraz pacjenci w aptekach. Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi na nową markę i zastosowania żelu Ketoprom.

Peppermint Medical  w ramach akcji przygotował zestaw materiałów informacyjnych i edukacyjnych. W ramach akcji lekarze i farmaceuci w całej Polsce otrzymają przesyłki zawierające ulotki medyczne i farmaceutyczne, a także slide chart - specjalne narzędzie porównujące stosowanie żelu i tabletki zawierającej taką samą ilość substancji czynnej zawartej w leku. Dodatkowo przedstawiciele medyczni przekażą lekarzom pakiety informacyjne zawierające: specjalne pudełko z prezentacją produktu, ulotkę medyczną; bloczek receptowy, a także gadżet -  ogrzewacz żelowy.

W aptekach, na specjalnie przygotowanych displayach zamieszczone zostały ulotki skierowane do pacjentów. Peppermint Medical  opracował również artykuły, które ukażą się w prasie i biuletynach  związanych ze zdrowiem.

To nie pierwsza akcja, jaką Peppermint Medical  realizuje dla tego Klienta. Agencja współpracuje z GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A w zakresie obsługi dwóch innych marek: Magvit i Stavomax.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online