Sinsay nowym klientem Grupy Płodni.com

Grupa Płodni.com rozszerza współpracę z Grupą LPP. Dla marki Sinsay prowadzi działania z zakresu employer brandingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sinsay nowym klientem Grupy Płodni.com

Współpraca Grupy Płodni.com z działem komunikacji wewnętrznej i CSR w obszarze działań EB dla marki Sinsay rozpoczęła się od stworzenia strategii komunikacji tego brandu jako pracodawcy. Jej efektem jest m.in. realizowana obecnie kampania employer brandingowa #SinsayPeople, która przedstawia historie osób pracujących w zespole Sinsay przez pryzmat ich osobowości i pasji, które łączą z rozwojem zawodowym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-plodni-com-senpo ##

Grupa Płodni.com odpowiada zarówno za jej koncepcję, jak i kompleksową koordynację, a także produkcję contentu (w tym spotów video), działania z zakresu performance marketingu oraz prowadzenie EB-owego profilu Kariera Sinsay na Facebooku. Do zadań agencji należy także prowadzenie działań SEO (w tym rozbudowa profilu linkowego i stała analiza jego jakości).

Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+