Siódemka: Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta

Pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” ruszyła kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję przygotowała agencja Tipping Point i dom mediowy Marka M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Siódemki reklamuje oferowane przez tę firmę usługi kurierskie, przede wszystkim przesyłkę proceduralną. Reklamy pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” podkreślają, że usługa ta zapewnia pełne bezpieczeństwo przesyłania wszelkich dokumentów zawierających dane osobowe. Akcja reklamowa - podobnie jak reklamowana w niej oferta - jest skierowana do pracowników i kadr kierowniczych instytucji i firm sektora finansowego.

grafika

Kampania jest prowadzona w prasie branżowej (m. in. „Gazeta Bankowa” i „Miesięcznik Finansowy Bank”) oraz w formie mailingu do firm z branży finansowej. Akcję - zaplanowaną do marca przyszłego roku - przygotowały agencja Tipping Point (kreacja) i dom mediowy Marka M (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów