„Skandal roku!” Georgia May Jagger w kampanii Rimmel Scandaleyes (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Scandaleyes, nową maskarę marki Rimmel. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy Brand Support i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wprowadzająca na polski rynek maskarę Rimmel Scandaleyes podkreśla, że zapewnia ona wyjątkowe pogrubienie i rozdzielenie rzęs. Twarzą akcji - prowadzonej pod hasłem „Skandal roku!” - jest brytyjska modelka Georgia May Jagger.

Kampania od 14 listopada obejmuje telewizję, prasę, internet oraz punkty sprzedaży (działania skierowane do sprzedawców, materiały POS). Adaptacją strategii i kreacji zajęła się agencja Brand Support, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online