
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Ruszyła nowa kampania reklamowa Skandii w Novem Group. Akcja promuje ofertę produktów finansowych firmy, ze szczególnym naciskiem na inwestowanie w celu zabezpieczenia przyszłości finansowej. Działania prowadzone są wyłącznie w Novem Group, w sieciach Novem Performance i Novinet. Kampania realizowana jest dwutorowo; łączy zadania wizerunkowe ze sprzedażowymi. Jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych inwestowaniem, aby zabezpieczyć się przed utratą pracy, sfinansować edukację dzieci czy spłacić kredytu hipotecznego. W kampanii wykorzystano pełny zestaw kreacji i form reklamowych - display, linki tekstowe, mailingi oraz formy niestandardowe. Internauci kierowani są na stronę docelową http://inwestycjawprzyszlosc-skandia.pl, gdzie mogą zapoznać się z ofertą Skandii i wypełnić formularz kontaktowy, na który odpowiedzą konsultanci firmy. Kampania rozliczana jest w złożonym modelu, z elementami CPL, CPC i CPM. Autorem kreacji oraz strony docelowej jest Novem Group. Firmy planują dalszą optymalizację i rozszerzenie działań reklamowych.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
