PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Paweł Tyszkiewicz przewodniczącym Effie Partner Council
Paweł Tyszkiewicz przewodniczącym Effie Partner Council
Organizacje branżowe przeciwne daninie od reklamy, apelują do Ministerstwa Finansów o zaniechanie dalszych prac legislacyjnych
Organizacje branżowe przeciwne daninie od reklamy, apelują do Ministerstwa Finansów o zaniechanie dalszych prac legislacyjnych
Organizacje marketingowe wzywają rząd do zaniechania prac nad podatkiem reklamowym
UOKiK: SKM SAR organizowała niedozwoloną wymianę informacji. "Nie zgadzamy się z uzasadnieniem"
UOKiK: SKM SAR organizowała niedozwoloną wymianę informacji. "Nie zgadzamy się z uzasadnieniem"
SKM SAR po postępowaniu UOKiK-u zmieni zakwestionowane praktyki
SKM SAR po postępowaniu UOKiK-u zmieni zakwestionowane praktyki
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju
SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju
Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation 2020
Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation 2020
Sektorowa Rada ds. Kompetencji zajmie się rozwojem kwalifikacji zawodowych
Sektorowa Rada ds. Kompetencji zajmie się rozwojem kwalifikacji zawodowych
13 złotych nagród w konkursie Innovation 2018
13 złotych nagród w konkursie Innovation 2018
25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
Przy SAR powstał Klub Producentów Reklamowych
Przy SAR powstał Klub Producentów Reklamowych
Marketerzy, działy zakupów i klienci tworzą Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej
Marketerzy, działy zakupów i klienci tworzą Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej
Marcin Gaworski w radzie nadzorczej SAR, Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński w składzie sądu koleżeńskiego
Marcin Gaworski w radzie nadzorczej SAR, Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński w składzie sądu koleżeńskiego
Marketing Business Case nową kategorią nagród reklamowych Effie. „Marketing w Polsce trzeba wzmacniać”
Marketing Business Case nową kategorią nagród reklamowych Effie. „Marketing w Polsce trzeba wzmacniać”
Effie w tym roku bez Grand Prix. „Zabrakło kampanii przełomowych”
Effie w tym roku bez Grand Prix. „Zabrakło kampanii przełomowych”