W panelu na Cannes Lions udział wezmą eksperci i twórcy, związani z tematem migracji: Agnieszka Holland - reżyserka wielu nagradzanych filmów, m.in. ostatniego związanego z tematyką migracyjną pt. "Zielona Granica", Jana Shostak - polsko-białoruska aktywistka i artystka, ekspertka ds. migracji i integracji oraz Jerzy Hołub - vice president marketing na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard, współtwórca nagrodzonego Titanium Lion projektu "Where To Settle", pomagającego uchodźcom z Ukrainy.
Panel odbędzie się 17 czerwca o godz. 14.15 w jednej z największych przestrzeni festiwalu - Terrace Stage i poruszy palące tematy migracji, wojen i zmian klimatycznych. Prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także porozmawiają, jak sztuka i kreatywność może pomagać ten problem rozwiązać. Będzie to niesamowite spotkanie, dzięki któremu na temat będzie można spojrzeć z różnych perspektyw.

- Bardzo się cieszę, że Polska będzie miała oficjalny wykład na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Był to jeden z najważniejszych celów, jakie postawiliśmy sobie w ramach działań zarządu SAR i KTR. Cel istotny, bo związany z promocją polskiego środowiska reklamowego i świata polskiej kultury na największym festiwalu kreatywności na świecie. Jestem przekonany, że ten panel będzie jednym z najmocniejszych wydarzeń tegorocznego festiwalu - mówi Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, executive creative director Ogilvy, współtwórca pomysłu na panel.
Panel dyskusyjny “Wszyscy jesteśmy imigrantami” odbędzie się z inicjatywy SAR/KTR dzięki wsparciu Mastercard, marki, która udowadnia, że kreatywność może realnie rozwiązywać problemy związane z migracją. Mastercard konsekwentnie wspiera inicjatywy społeczne, wykorzystując swoje narzędzia i dane, czego dowodem są liczne nagrody, w tym Tytanowe Lwy na Cannes Lions czy Black Pencil D&AD za kampanie “GdzieZamieszkac.com”.











