Skuteczność Ad - verto

Aż 89% podróżnych zauważyło reklamę firmy Provident zamieszczonej na nośniku Ad- verto

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aż 89% podróżnych zauważyło reklamę firmy Provident zamieszczonej na nośniku Ad- verto. Blisko 50% badanych po zakończeniu podróży zachowało kopertę, w której otrzymało bilet kolejowy. Kampania reklamowa firmy Provident dowodzi wysokiej skuteczności nośnika Ad - verto.

Koperta na bilet kolejowy Ad - verto, wprowadzona na polski rynek przez firmę Begimo S.A. to nowoczesna i skuteczna forma bezpośredniego dotarcia do konsumenta. Jednym z największych klientów, który zdecydował o promocji swoich usług na kopercie Ad - verto, była firma Provident, udzielająca pożyczek gotówkowych w domu klienta. Kampania promocyjna trwała w lipcu i sierpniu, obejmując swoim zasięgiem siedem województw.

W ramach akcji do biletów załączonych zostało 670 000 kopert z numerem ulgowej infolinii firmy.

Podczas kampanii reklamowej Providentu, przeprowadzone zostały badania skuteczności nośnika Ad - verto. Realizowano je w ciągu trzech dni, ankietując podróżnych na czterech dworcach, w tym na dworcu Warszawa Wschodnia, Gliwice, Łódź Kaliska i Gdańsk, gdzie dystrybuowane były bilety w kopercie Ad - verto. Ogólnie, wykonano 1000 ankiet po 250 sztuk na każdym dworcu. Respondentów dobierano proporcjonalnie pod względem płci. Spośród respondentów, którzy otrzymali bilet w okładce Ad - verto, reklamę na jej frontowej powierzchni zauważyło 89% badanych.

Częstotliwość podróżowania w sposób oczywisty zwiększa zauważalność reklamy na okładce Ad - verto, zwielokrotniając ilość kontaktów z przekazem. Ponadto, osoby podróżujące codziennie wykazały większą chęć zatrzymania okładki na bilet. 10% respondentów zamieszkujących wieś i miasto do 5 000 mieszkańców oraz 44% osób zamieszkujących miasta od 150 000 do 500 000 mieszkańców zadeklarowało, że zatrzyma kopertę po podróży. Z badań kampanii Providentu wynika, że był to sukces nośnika wdrożonego przez firmę Begimo. "Jesteśmy zadowoleni z wyników badań, które potwierdziły nasze oczekiwania wobec tej formy promocji" - powiedział Ignacy Chrzanowski, specjalista ds. marketingu Provident. Oprócz Providentu, z reklamy na Ad - verto skorzystała firma ESKK. Kampania promocyjna trwała przez cały wrzesień br. Koperty Ad - verto z odrywanym skrzydłem były dystrybuowane wraz z biletami na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Świadczy to o dużym zaufaniu do firmy BEGIMO S.A. i przekonaniu do promocji z wykorzystaniem nośnika Ad - verto. "Zdobyliśmy doświadczenia, które pozwalają nam na sprawne prowadzenie wysokonakładowych kampanii i mamy nadzieję, że dzięki tak dobrym wynikom związanym z zauważalnością przekazów na Ad - verto, zwiększy się zapotrzebowanie na ten rodzaj reklamy" - mówi Izabela Petru, Marketing Manager BEGIMO S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"