W nowej reklamie Plushak, brand hero Plush na Kartę, podrywa dziewczynę w barze, prosząc, by prowadziła jego profil na portalu społecznościowym. Spot podkreśla, że jest to o tyle łatwe, że w promowanej taryfie dostęp do internetu mobilnego, tak samo jak rozmowy i SMS-y, jest nielimitowany.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plush-na-karte-z-tedowym-misiem-odmlodzi-plusa-i-powalczy-z-nju-mobile-opinie ##
Przypomnijmy, że oferta Plush na Kartę została wprowadzona na rynek na początku września (zobacz szczegóły), a Plushak w jej poprzednich spotach zamawiał pizzę przez telefon i był zatrzymywany przez policję za malowanie graffiti (obejrzyj to).
Nowy spot nakręcił Radosław Ładczuk, wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak, a wyprodukowała firma TFP.
Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz działania ambientowe. Kreację i strategią zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.












