Sky i Discovery podpisały długoletnią umowę partnerską na cztery kraje

Nowością w umowie jest to, że obejmuje ona po raz pierwszy dostarczanie konsumentom usług streamingowych Discovery. Nowe możliwości otwierają się też przed reklamodawcami w serwisach VOD.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:

Brytyjski koncern medialny Sky Ltd. i amerykański nadawca Discovery Inc. zawarły nową długoterminową umowę partnerską w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Niemczech i Austrii. Portfolio kanałów rozrywkowych Discovery, w tym Discovery Channel, będzie nadal prezentowane na platformach Sky w Wielkiej Brytanii oraz na platformach Sky Deutschland w Niemczech i Austrii. Discovery Channel będzie też dostępny na platformie NOW TV w Wielkiej Brytanii i Sky Ticket w Niemczech.

Po raz pierwszy umowa wieloletnia obejmuje również streamingowe marki Discovery w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sky będzie partnerem dystrybucyjnym dla takiego serwisu jak MotorTrend oraz nowych produktów Discovery w tym segmencie.

Sky Q i Eurosport będą również współpracować, aby zapewnić klientom w Wielkiej Brytanii i Irlandii wrażenia z Igrzysk Olimpijskich 2021 z pop-upami UHD i HD dedykowanymi konkretnym wydarzeniom sportowym.

Partnerstwo w sprzedaży reklam

W ramach rozszerzonej umowy Sky Media i Discovery odnowiły partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam w Wielkiej Brytanii i Irlandii, jednocześnie tworząc nowe możliwości dla reklamodawców w VOD i za pośrednictwem AdSmart. Sky Media dociera do ponad 95 proc. populacji Wielkiej Brytanii i poza wszystkimi kanałami Sky reprezentuje też wiele renomowanych nadawców i kanałów, w tym Channel 5, Viacom i Discovery.

- Cieszymy się, że zawarliśmy nową umowę z Discovery. Nasi klienci w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech i Austrii mogą nadal cieszyć się treściami, w tym światowej klasy programami. Łączymy najlepsze treści od partnerów takich jak Discovery, HBO i Showtime, dodajemy je do najlepszego sportu na żywo w Europie i umieszczamy je w jednym miejscu na najlepszej platformie na świecie - Sky Q. - powiedział Stephen van Rooyen, dyrektor naczelny Sky na Wielką Brytanię i Europę.

- Także cieszymy się z przedłużenia współpracy reklamowej dla naszego szybko rozwijającego się portfolio w Wielkiej Brytanii w zakresie telewizji liniowej i VOD oraz witamy Sky jako kluczowego partnera dystrybucyjnego dla naszych usług przesyłania strumieniowego w Wielkiej Brytanii i Irlandii - powiedział James Gibbons, szef Discovery Networks na Wielką Brytanie i Irlandię.

W ub.r. Discovery zanotował wzrost wpływów o 6 proc. do 11,24 mld dolarów oraz zysku netto z 681 mln dolarów do 2,21 mld dolarów. W USA jego całoroczne wpływy zwiększyły się o 12 proc., a na rynkach zagranicznych zmalały o 3 proc. Dwa lata temu koncern przejął Scripps Networks Interactive, stając się w Polsce właścicielem Grupy TVN.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"