Sky zatrudni w Wielkiej Brytanii tysiąc nowych pracowników. Potrzebni inżynierowie i obsługa klienta

Europejska sieć telewizyjna Sky zapowiedziała zatrudnienie dodatkowego tysiąca nowych pracowników na terenie Wielkiej Brytanii. Nadawca potrzebuje ludzi do nowego centrum obsługi klientów, a także kilkuset inżynierów którzy będą brać udział w budowie nowej platformy telewizyjnej Sky Q.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Europejska sieć telewizyjna Sky jest obecnie własnością koncernu Comcast po tym, jak 21st Century Fox zdecydował się sprzedać mu swój pakiet 39 procent akcji tego nadawcy za kwotę 11,6 mld funtów.

Teraz Sky zapowiedziała że zamierza zwiększyć zatrudnienie w Wielkiej Brytanii o dodatkowy tysiąc pracowników. Ok. 500 ludzi ma dostać pracę w tworzonym właśnie przez Sky w mieście Leeds centrum obsługi klientów, które będzie oferować kontakt z użytkownikami w wielu kanałach, m.in. telefonicznie, poprzez aplikację czy też w mediach społecznościowych.

Sky zamierza też dać pracę 500 inżynierom rozmaitych specjalności, którzy będą brali udział w budowie nowej platformy telewizyjnej o nazwie Sky Q.

Europejski nadawca po zapowiadanej rekrutacji będzie zatrudniał na terenie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii ok. 25 tys. osób, z czego 3,5 tys. będzie stanowić kadra inżynierów i programistów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji