Skype w Proama do masowych kontaktów

Proama uruchomiła Skype jako kolejny kanał komunikacji z klientami. Dzięki integracji systemu contact center SAP BCM, połączenia ze Skype trafiają bezpośrednio do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i są identycznie obsługiwane jak tradycyjne kontakty telefoniczne. Integrację systemów przeprowadziła firma Finnsoft, partner SAP.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Skype jest popularnym kanałem komunikacji, dlatego firmy często udostępniają go swoim klientom. Zazwyczaj jest to komunikacja jeden-do-jednego, co oznacza, że jeżeli jeden klient rozmawia z przedstawicielem firmy, kolejni się nie dodzwonią.  Chcąc udostępnić Skype do masowych kontaktów w Proamie, należało zintegrować go z system contact center SAP BCM. Dzięki temu, że oba systemy oparte są o IP, integracja przebiegła bezproblemowo – wyjaśnia Piotr Pytlakowski, Dyrektor Generalny w Finnsoft.

Połączenia ze Skype w systemie contact center SAP BCM w Proama traktowane są identycznie jak standardowe połączenia telefoniczne – trafiają do IVR, gdzie klient może wybrać potrzebną opcję, w tym także rozmowę z Osobistym Doradcą, kierowane są na odpowiednie kolejki, następnie monitorowane i raportowane. Rozmowy ze Skype, podobnie jak z telefonów, są nagrywane i przechowywane w centralnym repozytorium nagrań.

- Zależało nam, aby Skype był kolejnym kanałem komunikacji z klientem, podobnie jak telefon czy email – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży w Proama. - Kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta za pomocą Skype jest bardzo prosty – klikając logo Skype na stronie www.proama.pl następuje automatyczne połączenie z IVR w SAP BCM.

Połączenie SAP BCM ze Skypem realizowane jest za pomocą urządzenia klasy ESBC (Enterprise Session Border Controler), co zapewnia całkowite bezpieczeństwo i odseparowanie sieci Proama od Internetu. Dzięki temu obok zachowania pełnego bezpieczeństwa komunikacji, zagwarantowana jest przepustowość masowych kontaktów. Integracja Finnsoftu umożliwia pełną kontrolę nad liczbą sesji Skype - system obsłuży wzrost natężenia ruchu, a nagły skok w liczbie połączeń nie zakłóci pracy Oddziału.

Kontakt dla mediów:

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu