Korzystający z usług Play będą mieli możliwość subskrypcji planu Standard Plus (bez reklam) w serwisie SkyShowtime. Jego standardowa cena dla wszystkich klientów to 24,99 zł miesięcznie.
- Klienci Play będą mogli cieszyć się dostępem do SkyShowtime w cenie abonamentu w wybranych pakietach telewizyjnych lub aktywować go dodatkowo, bez zobowiązań, za 25 zł miesięcznie - podano w komunikacie operatora.
Dodatkowo Play udostępni swoim klientom, którzy zdecydują się na wykupienie pakietu ze SkyShowtime, dwa nowe kanały linearne - SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2.
- Cieszymy się, że od dzisiaj klienci Play będą mogli korzystać z serwisu SkyShowtime, wybierając jeden z przygotowanych dla nich pakietów. Dzięki temu partnerstwu - naszemu pierwszemu w Polsce - z dumą poszerzamy naszą obecność w Europie Środkowo-Wschodniej - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.

- Partnerstwo ze SkyShowtime jest dla nas ważnym krokiem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który może zaoferować swoim abonentom łatwy dostęp do SkyShowtime i wprowadzić dwa nowe kanały premium do oferty. SkyShowtime wzbogaci także naszą Telewizję Nowej Generacji, która jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku i pozwala użytkownikom nawet co miesiąc zmieniać platformy VOD oraz pakiety telewizyjne, z których korzystają w ramach abonamentu - mówi Mikkel Noesgaard, CMO Play.
SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2 zaczynają nadawanie
SkyShowtime 1 ma zaoferować widzom m.in. popularne seriale „Dr House”, „The Office”, „Rockefeller Plaza 30 5” czy „Mayor of Kingstown 3”, a także produkcje dokumentalne, takie jak m.in. „McLaren” oraz „Steve Jobs: Człowiek - maszyna” - podał satkurer.pl. Drugi kanał tego nadawcy ma być mieszanką filmową zarówno dla dzieci (np. „Shrek 2”, „Rybki z ferajny”), jak i dla dorosłych (m.in.„Joe Black”, „Park Jurajski” czy „Big Lebowski”).

SkyShowtime ruszył w Polsce w lutym 2023 r. Oferuje produkcje takich marek jak, DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky czy Universal. Kilka dni temu w ofercie SkyShowtime pojawiły się kinowe przeboje ostatnich lat, za których dystrybucję odpowiada firma Kino Świat.











