Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Taniec z gwiazdami" oglądało w niedzielne wieczory w TVN średnio ponad 6 milionów widzów. To mniej niż podczas wiosennej edycji programu - wynika z danych Nielsen Media Research.
Total IndividualsTotal Individuals16-49AMRSHR %SHR %10-09-2006598598238,94%35,84%17-09-2006603568439,58%34,89%24-09-2006620172438,95%35,16%IV edycja606948439,16%35,30%
19-03-2006724760438,67%40,59%26-03-2006709645638,49%41,64%09-04-2006674014638,55%38,60%III edycja704343838,58%40,36%
11-09-2005436385428,88%31,77%18-09-2005406994125,71%27,56%02-10-2005404724024,76%25,79%II edycja416312626,44%28,39%
16-04-2005288908719,87%20,66%23-04-2005363102724,61%24,60%30-04-2005334174324,29%23,09%I edycja328778122,87%22,79%
Czwartą edycję "Tańca z gwiazdami" oglądają głównie kobiety i osoby z wykształceniem podstawowym.

TargetTotal IndividualsVariableADH %Profile HeaderProfile DetailsSexMales35,89%Females64,11%Age4-93,17%10-155,62%16 - 193,08%20 - 244,17%25 - 297,42%30 - 346,45%35 - 397,50%40 - 445,73%45 - 499,02%50 - 5412,31%55 - 5911,12%60+24,40%City sizeRural25,70%< 50 tys.26,10%50-100 tys.9,62%100-200 tys.11,62%> 200 tys.26,96%ProfessionTop management8,73%Medium level16,33%Workers & farmers14,40%Retired37,99%Others22,55%EducationLow41,37%Secondary34,47%High15,37%Other8,79%dane: AGB Nielsen Media Research, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl











