Muzo.tv nadaje od piątku 26 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że w okresie do 1 października br. średni udział stacji wyniósł 0,02 proc. w grupie 4+ i 0,03 proc. w 16-49. Dało to jej miejsce pod koniec rankingu telewizji muzycznych.
Lepszy wynik od Muzo.tv osiągnął np. nadający od maja, a monitorowany od sierpnia br. VOX Music TV. Jego udział w okresie od 26 września do 1 października br. wyniósł odpowiednio 0,03 proc. i 0,07 proc. Z kolei drugi kanał muzyczny Polsatu - uruchomione w maju br. Disco Polo Music miało w ostatnich dniach 0,11 proc. udziału w grupie 4+ i 0,14 proc. w 16-49.
Liderem w segmencie telewizji muzycznych była nadająca na multipleksie stacja Polo TV z udziałem wśród wszystkich widzów na poziomie 0,67 proc. Na podium znalazły się jeszcze Eska TV (0,6 proc. udziału) oraz telewizja 4fun.tv (0,21 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-liderem-wsrod-kanalow-muzycznych-duzy-spadek-4fun-tv ##
Trzeba jednak zauważyć, że zasięg techniczny Muzo.tv dopiero się buduje. W dniu startu kanał trafił do ofert Cyfrowego Polsatu oraz sieci UPC Polska oraz Toya. Natomiast od 1 października br. stacja znalazła się na platformie nc+. Rozmowy z kolejnymi operatorami trwają.
Najwięcej widzów na antenie stacji zgromadziło pasmo z teledyskami, które pokazano 1 października o 20.48. Obejrzało je średnio ok. 17 tys. widzów. Na drugim miejscu znalazł się pokazany wcześniej blok muzyczny “Moje muzo” z widownią na poziomie ok. 13 tys. osób.
Muzo.tv nadaje teledyski rockowe i z gatunku ambitnego popu. Szefem stacji jest Marcin Bisiorek. Start kanału jest wsparty promocją m.in. na antenie głównego Polsatu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marcin-bisiorek-w-muzo-tv-bedziemy-grac-dobre-piosenki-wywiad ##











