Słaby tydzień „wielkiej czwórki”, TVP Info z rekordem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 11 do 17 maja 2015 roku zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 12,80 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,87 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,90 proc., po spadku o 0,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,01 proc.; w dół o 0,31 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał w ciągu tygodnia z 45,47 proc. do 44,58 proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,82 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 12,64 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,22 proc., wyniósł 9,62 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,22 pkt. proc. do 7,93 proc.).

Największą widownię w badanym okresie - 6,56 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Drugie miejsce należało do debaty prezydenckiej Komorowski-Duda, którą w niedzielny wieczór w TVP1 śledziło 6,31 mln widzów (zobacz dane oglądalności debaty na wszystkich stacjach). Podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” TVP2 z widownią na poziomie 4,89 mln osób (13 maja).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.05.2015 - 17.05.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.05.2015 - 17.05.2015 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP