Śladami konsumenta z PRO Media House

Dom mediowy PRO Media House zaprasza na letnią wyprawę pod hasłem 'Śladami konsumenta'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Rolę tropiciela w tej wyprawie pełni nowy MIX PRO "Wakacje", opracowany przez PRO Media House z połączenia produktów mediowych z prasy, radia i outdooru.

W letnią podróż za konsumentem mogą się wybrać wszelkiego rodzaju zimne i orzeźwiające napoje, słodycze, przekąski, meble ogrodowe, plecaki, namioty, ubrania, hotele i restauracje. Mix jest skierowany do letników o zarobkach powyżej średniej, w szczególności do młodzieży, studentów, ludzi młodych, aktywnych. Na celowniku są także rodziny z dziećmi.

Do skutecznej reklamy tych produktów MIX "Wakacje" proponuje: magazyny kobiece, opiniotwórcze oraz dystrybuowane w środkach komunikacji i sezonowo, a także dzienniki lokalne lub dodatki do dzienników ogólnopolskich, bezpłatne publikacje w ośrodkach wczasowych i krzyżówki. Reklamy warto także zamieścić w lokalnych stacjach radiowych, nadających w wypoczynkowych regionach. MIX oferuje również możliwość wykorzystania specjalnych programów wakacyjnych w stacjach ogólnopolskich (np. "Lato z Radiem").

W kampanii można sięgnąć po nośniki outdoorowe w miejscowościach wakacyjnych, usytuowanych przy trasach wylotowych, czy wykorzystać reklamy na stacjach benzynowych, przy dystrybutorach i na lotniskach. Do letników można dotrzeć dzięki reklamie w środkach transportu oraz na dworcach PKS i PKP, a także reklamie w pubach w miejscowościach wypoczynkowych. Innymi niestandardowymi nośnikami mogą być ulotki rozdawane w miejscowościach wakacyjnych, reklama w TVN Meteo, internetowych serwisach pogodowych, w trakcie koncertów, na mapach, przewodnikach czy nawet sterowcach, balonach i airbordach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online