Sławomir Pliszka będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo dla kluczowych klientów w Vecton – technologicznej firmie doradczej, która wspiera klientów w wyborze, wdrożeniu, obsłudze i wykorzystaniu pełnego potencjału technologii takich jak Bloomreach, Braze czy Synerise.
- Rozwój branży marketing automation skutkuje mnogością rozwiązań biznesowych. Wierzymy, że pomagając naszym klientom sformułować właściwą strategię marketing automation, możemy znacząco przyczynić się do ich wzrostu - mówi Pliszka.
Sławomir Pliszka to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w digital marketingu, specjalizujący się w strategii CRM i automatyzacji marketingu. Poprzednio związany z Expondo, wiodącą firmą na rynku B2B sprzętu profesjonalnego, gdzie jako head of CRM and marketing automation odpowiadał m.in. za maksymalizowanie retencji klientów, analizę efektywności komunikacji oraz strategie personalizacji komunikacji marketingowej.












