Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako „następcy drożdżówki” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt marki 7Days (należącej do Chipita Poland) - słodkie bułki 7Days Borseto. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy 7Days Borseto pokazują troje młodych bohaterów, którzy z różnych powodów sięgają po te słodkie bułki, a każdy docenia ich inne walory. Spoty przekonują, że promowane bułki są wypiekane tradycyjną metodą z mąki z 4 zbóż, pozwalającą utrzymać naturalną świeżość i miękkość. Podsumowuje to hasło: „7Days Borseto - następca drożdżówki”.

7Days Borseto trafiły do sprzedaży w czterech wariantach smakowych: kakaowym, kremowym, jabłkowo-cynamonowym i z nadzieniem z owoców leśnych.

W ramach akcji - zaplanowanej od 10 października do 26 listopada - 15-sekundowe spoty są emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (z oferty TVN, Polsatu i Atmediów).

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu