"Słodsze niż słowa" - Anna Starmach w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)

Marka Cukier Królewski (produkowana przez Südzucker Polska) uruchomiła akcję promocyjną z udziałem Anny Starmach, jurorki kulinarnej.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Słodsze niż słowa" - Anna Starmach w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)

Na potrzeby akcji powstał cykl filmów "Słodsze niż słowa", w których Anna Starmach uczy jak przygotować desery na różne okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym. Będą one publikowane w ramach projektu influencer marketingowego raz w miesiącu, na oficjalnym kanale marki Cukier Królewski "Życie jest słodkie".

W premierowym odcinku cyklu, Anna Starmach opowiada o tym, jak przygotować tort bezowy z okazji Dnia Matki. Film wpisuje się w długofalową kampanię marki pod hasłem "Słodkie gesty".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"