Słodziaki reklamują Polski Cukier (wideo)

Świąteczna kampania reklamowa - przygotowana przez firmy Walk Creative i MTR Media - promuje Polski Cukier (produkowany przez Krajową Spółkę Cukrową). Akcja wprowadza nowy format kreatywny komunikacji marki, pod hasłem „Słodziaki przedstawiają”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Główny przekaz kampanii to naturalna słodycz Polskiego Cukru, która ma być gwarancją udanych wypieków świątecznych. W reklamach występują dzieci eksperymentujące w kuchni.

Akcja obejmuje telewizję (15 sekundowy spot i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w kanałach grupy TVN, Polsat i TVP) oraz internet (aktywności na facebookowym fanpage’u Sekrety Słodkiej Kuchni).

Akcje potrwa cały grudzień. Za kreację reklam i działania w social media odpowiadają agencje Walk Creative i Walk Social Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MTR Media.

Główny konkurent marki Polski Cukier - Cukier Królewski (Südzucker Polska) bożonarodzeniową kampanię rozpoczął już w połowie listopada br. Promowane są w niej m.in. nowe opakowania i logotyp tej marki. Kreację przygotowała agencja Havas Engage Warsaw, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"