Główny przekaz kampanii to naturalna słodycz Polskiego Cukru, która ma być gwarancją udanych wypieków świątecznych. W reklamach występują dzieci eksperymentujące w kuchni.
Akcja obejmuje telewizję (15 sekundowy spot i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w kanałach grupy TVN, Polsat i TVP) oraz internet (aktywności na facebookowym fanpage’u Sekrety Słodkiej Kuchni).
Akcje potrwa cały grudzień. Za kreację reklam i działania w social media odpowiadają agencje Walk Creative i Walk Social Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MTR Media.
Główny konkurent marki Polski Cukier - Cukier Królewski (Südzucker Polska) bożonarodzeniową kampanię rozpoczął już w połowie listopada br. Promowane są w niej m.in. nowe opakowania i logotyp tej marki. Kreację przygotowała agencja Havas Engage Warsaw, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena.












