Średnia widownia ósmego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 29 listopada 2022 roku wyniosła 1,02 mln osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 9,26 proc. w gronie wszystkich widzów, 12,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,86 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 1,15 mln osób.

Szósty sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 170 tys. widzów więcej - było to 1,19 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 10,45 proc. w 4+, 13,73 proc. w 16-49 i 11,78 proc. w 16-59).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-14-edycja-ogladalnosc-tvn-kto-wygral-milosz-bachonko,7169736483047041a ##
W paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 8” (wtorek między 21.36 a 22.37) TVN ma 8,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła drugie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TVP2, który miał 9,28 proc. (gł. seriale). Trzecie miejsce należało do TVP1 (7,05 proc.), a czwarte - do TVP Info (5,62 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN był wyraźnym liderem.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.











