Średnia widownia premierowych odcinków piątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 21 maja 2021 roku wyniosła 918 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 6,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów - 1,06 mln - przyciągnęła emisja z 23 kwietnia.

Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/one-night-squad-uczestnicy-opinie-gdzie-ogladac-tvn7-player-pl,7170191056984193a ##

Podczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 5” Siódemka zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był kanał TV Puls, który miał 4,83 proc., trzecie miejsce należało do TV4 (4,20 proc.), a czwarte - do TTV (2,11 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka była zdecydowanym liderem.
Wpływy z reklam wokół emisji trzynastu premierowych odcinków piątej edycji reality-show wyniosły 9,73 mln zł. Dla porównania czwarta edycja zarobiła z reklam 4,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/papiery-na-szczescie-serial-tvn7-obsada-fabula-adriana-kalska-jakub-sasak-mateusz-kmiecik,7170190994184321a ##
O czym jest program „Ślub od pierwszego wejrzenia”
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik”.











