TVN kręci 10. sezon popularnego reality-show. Emisja jesienią

Stacja TVN realizuje 10. sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym ślub biorą osoby nie znające się wcześniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gotowe odcinki mają trafić na antenę jesienią br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVN kręci 10. sezon popularnego reality-show. Emisja jesienią

Już w październiku 2023 br. stacja zaczęła szukać uczestników do nowej serii programu, a niedawno ruszyły do niej zdjęcia. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, bez zmian mają pozostać ekspertki programu, którymi od 9. edycji sąJulitta Dębska (psycholożka, coach relacji i dyplomowana trenerka rozwoju osobistego), Zuzanna Butryn (psycholożka i terapeutka) oraz Hanna Kąkol (coach i dyrektorka zarządzająca w firmie rekrutacyjno-szkoleniowej).

W programie „Ślub od pierwszego wejrzenia” trójka ekspertów na podstawie testów i rozmów wybiera spośród singli trzy pary, które ich zdaniem najlepiej do siebie pasują. Biorą oni ze sobą ślub, wcześniej się nie znając. Widzowie mogą śledzić losy uczestników programu przez kilka pierwszych tygodni ich małżeństwa. Potem pary decydują, czy chcą zostać ze sobą na stałe, czy wziąć rozwód. Reality-show realizowany jest na podstawie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik”.

“Ślub od pierwszego wejrzenia” od ośmiu lat w TVN

Telewizja TVN „Ślub od pierwszego wejrzenia” emituje od 2016 roku. Dziewiąty sezon „Ślubu” pokazywano jesienią br. we wtorki o 21.35. Średnia oglądalność programu wyniosła 844 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,04 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie 16-49 i 9,43 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 59 lat.

Poza „Ślubem” w jesiennej ramówce TVN znajdą się kolejne edycje programów „MasterChef”, „Top model” czy „Azja Express”. Nowe odcinki programów TVN trafiać będą też na platformę Max, która ruszyła 11 czerwca br. 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia