Słuchacze w jubileuszowej kampanii RMF FM (wideo)

W telewizji rusza kampania RMF FM związana z 20-leciem istnienia stacji. Reklama pokazuje słuchaczy tego radia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa RMF FM opiera się na żółtym kolorze występującym w identyfikacji wizualnej tej stacji. Wykorzystywane w akcji spoty pokazują różnych słuchaczy RMF FM świętujących z radiem 20-lecie jego istnienia.

Akcja, która potrwa do maja, jest prowadzona w TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVN7 i TVN24. Scenariusz spotów przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, wyprodukowała je firma M5, natomiast media zaplanował dział mediów Grupy RMF, a wykupił  dom mediowy Media Insights.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"