RMF FM liderem w godzinach porannych w I kwartale. Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z Eską pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
RMF FM liderem w godzinach porannych w I kwartale. Jedynka najbardziej w dół
fot. P. Piorun, Polskie Radio

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie stycznia do marca 2022 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1 pkt. proc. do 32,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,2 proc. udziału; do góry o 0,9 pkt. proc.). Podium uzupełnia Eska, która ex aequo z RMF FM odnotowała największy wzrost w zestawieniu (również 1 pkt. proc. do 6,3 proc. udziału). Eska na miejsce trzecie awansowała z piątej lokaty.

Tuż za podium uplasowała się Jedynka, która przed rokiem była trzecia. Stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu (- 0,8 pkt. proc. do 6 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-trojka-radio-plus,7169874450991233a ##

Czołową piątkę uzupełniają Audytorium 17 (5,4 proc. udziału; - 0,3 pkt. proc.), które przed rokiem było czwarte.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?