RMF FM liderem w godzinach porannych. SuperNova, Trójka i Radio ZET najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od maja do lipca br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły ex aequo SuperNova, Trójka i Radio ZET - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od maja do lipca 2022 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 2,5 pkt. proc. do 32,6 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,4 proc. udziału; w dół o 0,7 pkt. proc.). Stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu ex aequo z Trójką i Radiem SuperNova, których wyniki również zmniejszyły się o 0,7 pkt. proc. (do odpowiednio 1,5 pkt. proc. i 0,5 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-i-polrocze-2022-zasieg,7169796647257729a ##

Podium uzupełnia Eska (6,5 proc. udziału; bez zmian). Czwarta była Jedynka (5,7 proc. udziału; - 0,6 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (5,4 proc.; bez zmian).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji