RMF FM na czele w średnich i dużych miastach. Radio ZET zyskuje najwięcej

W polskich miastach mających powyżej 100 tys. mieszkańców najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od lipca do września 2023 roku było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio Zet. Z kolei najwięcej straciło TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców w okresie od lipca do września 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 22,8 proc. Względem analogicznego okresu poprzedniego roku zmniejszył się o 0,1 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Radio ZET wyprzedziło TOK FM

Wiceliderem było Radio ZET. Udział stacji w rynku wyniósł 11,2 proc. (do góry o 1,2 pkt. proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Udział trzeciego TOK FM wyniósł 7 proc. (w dół o 1,4 pkt. proc. - największy spadek w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169481008092801a ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała udział na poziomie 6,7 proc. (spadek o 01 pkt proc.). Czołową piątkę uzupełnia Antyradio (w dół o 0,2 pkt. proc. do 5,4 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska