RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. TOK FM wyprzedziło Złote Przeboje i Eskę

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pozycję lidera rynku radiowego w Poznaniu w okresie od lutego do lipca 2020 roku zajęło RMF FM - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała spadek średniego dobowego udziału słuchania z 17,8 proc. do 16,3 proc.

Drugie miejsce zajęło TOK FM (z 8,3 proc. do 10,2 proc.), które awansowało z czwartej lokaty. Podium uzupełnia Eska (z 11,4 proc. do 9,6 proc.), będąca w analogicznym okresie rok wcześniej druga. Czwarte były Złote Przeboje (z 9,9 proc. do 7,4 proc.), które spadły z miejsca trzeciego.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji