Ślusarski, Szwilling i Godlewski i w multiscreenowym dziale K2 Media

Agencja K2 Media (Grupa K2) w związku z rozwojem oferty wideo utworzyła dział Multiscreen. Na jego czele stoją Piotr Ślusarski, Maciej Godlewski i Joanna Szwilling.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ślusarski, Szwilling i Godlewski i w multiscreenowym dziale K2 Media
Od lewej: Piotr Ślusarski, Maciej Godlewski i Joanna Szwilling

Dział Multiscreen zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji, począwszy od tradycyjnej telewizji poprzez platformy VoD, YouTube, a kończąc na nośnikach mobilnych.

Kluczowymi osobami w nowym dziale są Piotr Ślusarski pełniący funkcję head of TV planning and buying, Maciej Godlewski jako client service director oraz Joanna Szwilling jako strategy consultant/wideo management.

W sferze produkcyjnej K2 Media będzie korzystało z zasobów studia produkcyjnego K2 Motion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii