SM Mlekpol ponownie triumfuje w konkursie Lider Forum 2022

Medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel – ogłosiło wyniki konkursu Lider Forum Produkty. W tegorocznej edycji SM Mlekpol zdobyła aż 6 nagród, zajmując miejsce na każdym stopniu podium, w tak istotnych kategoriach, jak np. Mleko, Tłuszcze czy Tradycyjny wizerunek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs Lider Forum to jedno z najważniejszych, corocznych wydarzeń polskiej branży mleczarskiej. W jego wyniku wyłonione zostają te mleczarnie, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i hurtowego w kraju, a handlowcy wskazują najciekawsze ich zdaniem produkty. To także znakomita okazja do prezentacji szerszemu gronu odbiorców trendów i innowacji rynkowych.

Przedstawiciele handlu tym razem wskazali najciekawsze ich zdaniem produkty mleczarskie obecne na rynku w 2022 roku, biorąc pod uwagę innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygodę opakowania, wolumen sprzedaży, a także swoją współpracę z producentem.

W 18. edycji konkursu Lider Forum SM Mlekpol ponownie potwierdziła swoją silną pozycję w branży, zdobywając aż 6 nagród: 2 złota, 3 srebra oraz 1 brąz w następujących kategoriach:

·       kat. Mleko – mleko UHT Łaciate 3,2% 1 l – 1. miejsce (ex aequo);

·       kat. Kefiry i maślanki – Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – 1. miejsce;

·       kat. Tradycyjny wizerunek – serek homogenizowany Rolmlecz – 2. miejsce;

·       kat. Twarogi i twarożki – twaróg Mazurski Smak półtłusty klinek 250 g – 2. miejsce;

·       kat. Tłuszcze – masło ekstra Łaciate 200 g, – 2. miejsce (ex aequo);

·       kat. Sery topione – serek topiony Norweski z łososiem i koprem 150 g – 3. miejsce.

Wyróżnienia te są dla nas niezwykle wartościowe. Docenienie marek SM Mlekpol przez przedstawicieli handlu cieszy szczególnie, gdyż mając na co dzień kontakt z Klientami, doskonale wiedzą oni, jakie artykuły sprzedają się najlepiej. Tegoroczny, ogromny sukces Mlekpolu dowodzi, że nasze starania oraz praca są potrzebne i idą w dobrym kierunku, a produkowane przez nas wyroby cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród Konsumentów. Równocześnie jest to dla nas impuls do dalszych wysiłków, zaangażowania i realizacji kolejnych planów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"