„Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa płatków śniadaniowych Lubella Corn Flakes (Maspex Wadowice). Akcję przygotowała agencja Brainbox i dom mediowy Mindshare.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

W spocie dwaj bracia spierają się o to, które płatki są lepsze. Mama informuje ich, że obydwaj jedzą te same płatki Lubella Corn Flakes.

Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację odpowiada agencja Brainbox, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji