„Smak płynie z mleka” w kampanii wprowadzającej Müller Gracja (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek jogurt Müller Gracja. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Smak płynie z mleka” – przygotowały agencja reklamowa TBWA i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca Müller Gracja – jogurt o kremowej konsystencji i owocowym smaku – jest utrzymana w konwencji wcześniejszych reklam produktów firmy Müller. Przekazowi pod hasłem „Smak płynie z mleka” będą towarzyszyć promocje konsumenckie i aktywności w punktach sprzedaży.

Obecnie 30-sekundowy spot jest emitowany w stacjach TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVP Info, TVN, TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych kanałach z pakietu AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"