Smakija na kanale Hallmark

Na "Wieczory ze smakiem" zaprasza Smakija - Sponsor wieczornego pasma na kanale Hallmark

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 19 kwietnia na kanale tematycznym Hallmark trwa sponsoring wieczornego pasma filmowego. Patronem tego pasma została Campina. Sponsoring Campiny to efekt pracy Media Direction OMD, Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media oraz kanału filmowego Hallmark.

Sponsorowane wieczorne pasmo na kanale Hallmark rozpoczyna się codziennie od poniedziałku do piątku o 19.30, a w weekendy o 19.45. Akcja trwać będzie przez 8 tygodni.

W ofercie Klient otrzymał 15" zwiastuny pasma, które emitowane są w ciągu dnia poza blokami reklamowymi. Oprócz tego codziennie każdy film jest otwierany 15" billboardem a zamykany billboardem 10" . Akcja wsparta jest dodatkowo "break bumperami" czyli 5" zderzakami, które rozpoczynają i kończą każdą przerwę reklamową w trakcie filmu.

"Kanał daje Sponsorowi możliwość identyfikowania się z wysokiej klasy produkcjami telewizyjnymi i doskonale uzupełnia komunikację klienta, która przede wszystkim opiera się na przyjemności i doskonałym smaku produktu Smakija. Takie właśnie mają być wieczory z kanalem Hallmark" - mówi Małgorzata Goździewicz, koordynator projektu ze strony At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD