"Smakuj świadomie" - zachęca producent Milki

Firma Mondelēz International, producent m.in. czekolady Milka wystartowała z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”. Jej celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie jedzenia przekąsek w uważny sposób oraz wielkość spożywanych porcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Smakuj świadomie" - zachęca producent Milki

Zgodnie z wynikami najnowszego globalnego badania trendów konsumenckich State of Snacking1 przeprowadzonego przez Mondelēz International wynika, że przekąski nadal zajmują ważne miejsce w diecie konsumentów – 88 proc. respondentów zadeklarowało, że sięga po nie codziennie. 

Jednocześnie konsumenci są bardziej świadomi wpływu swoich wyborów żywieniowych na swoje zdrowie psychiczne i fizyczne. Korzystają z nich w celu zwiększenia energii (75 proc.), poprawy nastroju (74 proc.), i kondycji (70 proc.). Trzy na cztery osoby (78 proc.) przyznały, że bardziej doceniają przekąski, gdy spożywają je świadomie.

– Budowanie wiedzy na temat świadomego spożywania przekąsek jest na stałe wpisane w misję Mondelēz International, jako odpowiedzialnego producenta działającego w branży spożywczej. W praktyce idea ta oznacza, że powinniśmy podchodzić do jedzenia z intencją i uwagą, która polega na byciu świadomym tego, co chcemy zjeść, dlaczego jemy i jak się czujemy – podkreśla Rimi Obra-Ratwatte, liderka europejskiego zespołu ds. strategii i komunikacji żywieniowej w Mondelēz International.

W ramach kampanii eksperci ds. żywienia i trenerzy ds. mindful snacking będą przekazywać wartościową dla konsumentów wiedzę na temat informacji na etykietach produktów, wielkości porcji oraz tego jakie korzyści płyną z uważnego jedzenia, i jak to się robi w praktyce.

Poprzez kampanię „Smakuj Świadomie” Mondelez w Polsce rozpoczyna realizację długoterminowego zobowiązania edukacyjnego w obszarze świadomego odżywiania, zachęcając w niej smakoszy do uważnego delektowania się każdym kęsem i zwracania uwagi na wielkość porcji.

Aby wzmocnić wartość merytoryczną kampanii i wesprzeć treści edukacyjne badaniami naukowymi, firma nawiązała współpracę ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, która objęła kampanię patronatem honorowym. W tworzeniu materiałów edukacyjnych firmę wspiera także Martyna Smolińska, uznana ekspertka w dziedzinie dietetyki i świadomego odżywiania, która dba również o to, żeby prezentowane treści odpowiadały realnym potrzebom osób, które zwracają uwagę na zbilansowaną dietę.

Kampania jest realizowana w kilku etapach. W pierwszej kolejności działania edukacyjne były skierowane do pracowników firmy. Kolejny etap to ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna. Jednym z jej elementów są treści edukacyjne udostępniane przez media online i offline, a także działania dla społeczności lokalnych, w okolicy których firma posiada fabryki. To tam eksperci Mondelez we współpracy z lokalnymi ośrodkami, zorganizują cykl spotkań nt. świadomej relacji z pożywieniem. Będą one skierowane do osób, które chcą poszerzyć wiedzę w szczególnie ważnym obszarze dotyczącym żywienia i uważności na to, co i w jaki sposób konsumują.

W związku ze startem kampanii, uruchomiono także stronę snackmindful.com/pl/, na której można dowiedzieć się więcej o tym, czym jest świadome spożywanie przekąsek. Jej adres już teraz można znaleźć na opakowaniach wybranych produktów firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"