W spocie Grzegorz Halama wciela się w rolę sąsiada Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. W przeciwieństwie do nich z dużej skrzynki pocztowej wyjmuje pokaźny rachunek za usługi telekomunikacyjne.
Kampania podkreśla, że w ramach programu rabatowego SmartDom w Cyfrowym Polsacie można korzystać z telewizji (z pakietu Rodzinny HD+ Cinemax HD), internetu (w abonamencie 20 zł miesięcznie) oraz telefonii mobilnej (w abonamencie 30 zł miesięcznie) za 60 zł miesięcznie (przy podpisaniu umowy na 24 miesiące).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-zasady-smartdom-cyfrowy-polsat-ceny-pakiety-nowe-uslugi ##
Na koniec ub.r. już ponad 1,5 mln użytkowników Cyfrowego Polsatu korzystało ze SmartDomu. Joanna Brodzik i Paweł Wilczak występują w reklamach tej usługi od wprowadzenia jej na rynek cztery lata temu.

Działania reklamujące SmartDom obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kamanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.











