W spocie samochód z Joanną Brodzikiem i Pawłem Wilczakiem utyka w zaspach śnieżnych niedaleko Zakopanego. Bohaterowie z dziećmi idą do pobliskiej chaty góralskiej, gdzie tłumaczą zalety świątecznej promocji SmartDomu.
W ramach tej oferty abonenci sieci Plus korzystający ze SmartDomu przez cały okres umowy mają o połowę niższą opłatę za usługę telefoniczną i dwa razy wyższy pakiet internetu mobilnego, a także mogą kupić telefon Sony Xperia XA1 za złotówkę na start i Sony Xperia XZ1 za 199 zł na start.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Mateusz Wichłacz, wyreżyserował Łukasz Jaworski, a wyprodukowali Mariusz Matwiejczuk i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.












