Dominik Strzelec reklamuje Smartfonerię dla firm w T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą promocję Smartfoneria dla firm. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy ogród”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec reklamuje Smartfonerię dla firm w T-Mobile (wideo)

W spotach z kampanii Dominik Strzelec jako reporter pyta właścicieli firm, jaka jest najlepsza oferta usług telekomunikacyjnych. Wszyscy wymieniają T-Mobile dla firm.

Reklamy podkreślają, że w ramach obecnej promocji w taryfie proFirma Nova (z rozmowami, SMS-ami i MMS-ami w kraju bez limitu oraz nielimitowanym dostępem do internetu w cenie 109, 99 zł miesięcznie) można otrzymać atrakcyjny smartfon (np. Samsung Galaxy S7 lub Sony Xperia XZ) za złotówkę i 500 zł zniżki na kolejny sprzęt (np. tablet lub laptop przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie,internecie, radiu oraz punktach sprzedaży T-Mobile Polska (materiały POS).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/boguslaw-linda-spiewa-i-tanczy-w-reklamie-t-mobile-dla-firm ##

Kreacją i produkcją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bridge2Fun, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread, aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]