W nowej kampanii Smartney na ekrany powraca Dasia - sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych. Fintech po raz kolejny przekonuje, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smartney-branhero-dasia-reklama-oferta-opinie ##
Tym razem Dasia jest bohaterką trzech historii. W pierwszej z nich poznajemy taksówkarza. Sam się zatrudnia i sam chciałby pożyczać pieniądze, bez zbędnego czekania i dostarczania stosów papierów - teraz może pożyczyć pieniądze 100% online wprost ze swojej komórki. W kolejnej scenie z kobietą na bieżni w przewrotny sposób obrazujemy jak działa konsolidacja w Smartney: zamienia raty na jedną chudą, bez żadnego wysiłku, a do tego oferuje dodatkową gotówkę. Ostatnia scena pokazuje, ze nawet bardzo wysokie kwoty do 60 tysięcy złotych można pożyczyć w Smartney bez zaświadczeń.

Reklama prezentuje również ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny.
Dasia bohaterką reklamy Smartney
Nad powstaniem nowej komunikacji czuwała Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.
- Nasi Klienci, partnerzy i pracownicy pokochali Dasię. To personifikacja naszej marki: sympatyczna, przyjazna i pomocna przyjaciółka, która zawsze chętnie doradzi i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: połączenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej - komentuje Olga Kulmaczewska.

Swoim zasięgiem reklama obejmuje stacje telewizyjne oraz internet. Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna Brasil. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za planowanie i zakup mediów Wavemaker (telewizja), Sales & More (internet).











