Snap wprowadza na rynek okulary Spectacles w cenie 129 dolarów, sprzedaje je w automatach

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat, wprowadził do szerokiej sprzedaży okulary Spectacles pozwalające na robienie krótkich filmów i wysyłanie ich do sieci. Sprzęt oferowany w cenie 129 dolarów jest dystrybuowany w internecie, a także za pomocą dedykowanych automatycznych stoisk w Stanach Zjednoczonych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Po raz pierwszy Spectacles zostały zaprezentowane przez Snapa pod koniec września ub.r. Spectacles są pierwszym produktem z kategorii sprzętu elektronicznego w ofercie właściciela Snapchata. Chodzi o rodzaj okularów pozwalających na robienie krótkich filmów wideo i szybkie zamieszczanie ich na koncie w aplikacji Snapchat.

Producent zapewnia, że okulary pozwalają na rejestrowanie krótkich (do 10 sekund) sekwencji filmowych, na których znajdzie się dokładnie to, co widzi w danej chwili użytkownik.

Obiektyw kamery Spectacles zapewnia kąt widzenia 115 stopni, czyli tyle ile wynosi zakres ludzkiego oka. Po zarejestrowaniu nagrania za pomocą specjalnej aplikacji w smartfonie zostanie ono przeniesione na konto użytkownika na Snapchacie i opublikowane w zakładce Memories.

Michał Brański, szef strategii Grupy Wirtualna Polska i jeden z pierwszych polskich użytkowników Spectacles, w recenzji dla serwisu Wirtualnemedia.pl ocenił urządzenie jako interesujące, choć niepozbawione wad.

Teraz Snap poinformował o wprowadzeniu Spectacles do szerokiej sprzedaży. Sprzęt jest dostępny na stronie internetowej spectacles.com w cenie 129 dol. za sztukę.

Witryna w sieci to niejedyny sposób, w jaki można kupić Spectacles. Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych mogą dokonać zakupu okularów także w dedykowanych automatycznych kioskach zwanych Snapbots. Snap zapowiada, że w najbliższych tygodniach będzie udostępniał kioski w kolejnych miastach w USA, nie podaje jednak czy ten sposób dystrybucji jest przewidziany także na innych rynkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele