Snapchat wprowadza do sprzedaży okulary Spectacles, nagrywające wideo

Snapchat wprowadzi na rynek okulary Spectacles pozwalające na robienie krótkich filmów wideo i szybkie zamieszczanie ich na koncie w aplikacji. Firma poinformowała też o zmianie nazwy na Snap Inc.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Na swoim blogu Snap Inc. ujawnił, że wkrótce na rynku pojawią się okulary o nazwie Spectacles - pierwszy projekt urządzenia elektronicznego firmowanego przez firmę.

Urządzenie ma być wyposażone w kamerę i pozwalać na rejestrowanie krótkich (do 10 sekund) sekwencji filmowych, na których znajdzie się dokładnie to, co widzi w danej chwili użytkownik.

Producent zapowiada, że obiektyw kamery Spectacles zapewnia kąt widzenia 115 stopni, czyli tyle ile wynosi zakres ludzkiego oka. Po zarejestrowaniu nagrania za pomocą specjalnej aplikacji w smartfonie zostanie ono przeniesione na konto użytkownika na Snapchacie i opublikowane w zakładce Memories.

grafika

Okulary komunikują się ze smartfonem za pośrednictwem Wi-Fi lub protokołu Bluetooth. W konstrukcji okularów umieszczono też diodę informującą użytkownika o tym, że trwa nagranie wybranego ujęcia, a bateria urządzenia ma wystarczać na cały dzień korzystania z okularów.

Snap Inc. zapowiada, że okulary mają wkrótce trafić do sprzedaży, nie podaje jednak bliższych terminów. Cena urządzenia ma się kształtować na poziomie 130 dol., okulary będą dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.

W osobnym wpisie na firmowym blogu Evan Spiegel, współzałożyciel Snapchata poinformował o zmianie nazwy firmy na Snap Inc.

grafika

Spiegel wyjaśnił, że do tej pory firmowa nazwa Snapchat pokrywająca się z nazwą aplikacji była odpowiednia, bowiem spółka oferowała tylko jeden produkt i z nim właśnie była kojarzona.

Teraz jednak, po opracowaniu okularów Spectacles oraz w perspektywie oferowania w przyszłości także innych produktów pojawiła się konieczność wyraźnego oddzielenia firmy od sztandarowej aplikacji, z którą jedynie był dotąd kojarzony Snapchat.

Jak wynika z raportu ComScore największą liczbę użytkowników Snapchata stanowią osoby w wieku 18-24 lata (ta grupa jest już bliska nasycenia), nadal rośnie liczba użytkowników w grupie 25-34 lata i są też ogromne szanse na dalsze wzrosty wśród tych powyżej 35. roku życia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/portale-stawiaja-na-pionowe-zdjecia-i-wideo-bo-rosnie-popularnosc-internetu-mobilnego-instagrama-i-snapchata ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele