Spółka Snap, operator mobilnej platformy społecznościowej Snapchat podała wyniki biznesowe za trzeci kwartał 2020 r., a także za okres 9 miesięcy zakończonych 30 września br.
Przychody w górę, strata w dół
W trzecim kwartale br. Snap osiągnął przychody w wysokości 678,668 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 52 proc. Z kolei wpływy firmy w ciągu 9 miesięcy br. po wzroście o 38 proc. osiągnęły poziom przekraczający 1,595 mld dol.
Czytaj także: Instagram Reels ma zagrozić TikTokowi
W ujęciu kwartalnym Snap wykazał stratę netto w wysokości 199,853 mln dol., która okazała się niższa o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Nieco gorzej spółka wypada pod tym względem w skali 9 miesięcy br. W tym okresie strata netto wyniosła 831,740 mln dol. i była o 5 proc. większa rok do roku.

Rośnie liczba użytkowników
Przy okazji opublikowania wyników finansowych spółka Snap poinformowała, że na koniec trzeciego kwartału br. Snapchat miał globalnie 249 mln aktywnych użytkowników korzystających z platformy każdego dnia. To oznacza wzrost rok do roku o 18 proc.
W komunikacie podkreślono także, że każdego dnia na platformie generowanych jest o 25 proc. więcej snapów niż rok wcześniej, zaś o 50 proc. wzrosła ilość czasu poświęcanego przez użytkowników w sekcji Shows.
Czytaj także: Snapchat zmienia sposób wyświetlania reklam











