W okresie od 6 stycznia do 10 lutego 2007 sobotnie wydania programu „Dzień dobry TVN” oglądało średnio 1,02 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 18,69 proc.) – wynika z danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W grupie 16 – 49 udziały były nieco wyższe (19,04 proc.).
Natomiast program „Śniadanie w Dwójce”, którą swą premierę miał 6 stycznia br., cieszył się mniejszą popularnością niż jego komercyjny konkurent. Średnia oglądalność sześciu pierwszych wydań magazynu TVP2 wyniosła 910 tys. widzów, dając Dwójce udziały w rynku na poziomie 15,50 proc.
Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %06-01-2007902 4072,51%16,42%13-01-20071 040 9192,89%18,29%20-01-2007790 8442,20%14,09%27-01-2007920 3942,56%14,67%03-02-2007885 3942,46%14,83%10-02-2007925 4322,57%14,70%średnia912 2222,54%15,50%

W grupie 16 – 49 udziały były jeszcze niższe (12,87 proc.).
16-49DataAMRAMR %SHR %06-01-2007312 0801,65%14,38%13-01-2007368 8841,95%16,45%20-01-2007216 6971,15%9,79%27-01-2007287 7051,52%11,08%03-02-2007305 6151,62%12,80%10-02-2007329 7901,74%12,70%średnia304 4701,61%12,87%
Większość widzów obu programów stanowią kobiety. „Dzień dobry TVN” oglądają głównie ludzie z miast powyżej 200 tysięcy mieszkańców, zaś „Śniadanie w Dwójce” przyciąga przed telewizory przede wszystkim mieszkańców wsi.
Magazyn „Dzień dobry TVN” jest emitowany w soboty i niedzielę o godz. 8:30 w TVN. Program prowadzą na zmianę pary: Jolanta Pieńkowska i Magda Mołek oraz Kinga Rusin i Marcin Meller.„Śniadanie w Dwójce” emitowane jest w soboty o 8:50. Gospodarzami audycji są m.in. Alicja Resich – Modlińska, Beata Sadowska i Monika Richardson.











