W ubiegły czwartek Snoop Dogg udostępnił w mediach społecznościowych wpis, która poruszył wszystkich: "Po wielu przemyśleniach i rozmowach z moją rodziną zdecydowałem się rzucić palenie" - czytamy w poście. "Proszę o uszanowanie mojej prywatności w tym czasie".

Wyznanie było tym bardziej zaskakujące, że słynny muzyk związany jest z biznesem konopnym – ma linię ziół Leafs by Snoop i jest inwestorem funduszu zajmującego się konopiami indyjskimi.
Oświadczenie rapera okazało się jednak zapowiedzią współpracy reklamowej z marką Solo Stove, produkująca bezdymne paleniska. W komunikacie muzyk przekazał, że "uwielbia ogniska na świeżym powietrzu, ale uważa, że generują one zbyt dużo dymu", a Solo Stove „rozpala ogień i usuwa dym”. „Zmienili zasady gry i teraz jestem podekscytowany możliwością szerzenia miłości i utrzymywania ciepła wśród przyjaciół i rodziny” – przekazał fanom Snoop Dogg.
Kampanię przygotowuje The Martin Agency.











