Sobota ze studentem sprzedana. Kupiło ją radio RMF FM

Radio RMF FM wygrało aukcję, w której student Mateusz Morawiec wystawił na sprzedaż swój czas. Zrobił to, żeby wspomóc chorą na raka koleżankę Marzenę Erm. Licytacja zakończyła się na kwocie 4050 zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Morawiec zaproponował zwycięzcy licytacji, odbywającej się w serwisie Allegro, swoje towarzystwo - w charakterze kucharza, opiekuna, doradcy czy organizatora eventu - na dziesięć sobotnich godzin.

- RMF FM, doceniając niezwykły pomysł i szlachetność Mateusza zaproponowało, aby w ramach umowy dotrzymał towarzystwa wielu milionom słuchaczom RMF FM. Mateusz poprowadzi specjalny program na antenie stacji w jedną z majowych sobót - czytamy w komunikacji stacji.

Wylicytowana suma trafi na konto fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie i pokryje część kosztów związanych z leczeniem Marzeny Erm. Studentka pokonała już pierwszy etap choroby nowotworowej, ale wciąż musi przyjmować drogie leki, by nie dopuścić do jej nawrotu. Z naszych  informacji wynika, że RMF FM przekazało na jej leczenie kwotę większą niż 4050 zł, na której zakończyła się licytacja.

Aukcja Morawca spotkała się z dużym odzewem internautów i firm, które wpłacały środki na leczenie Marzeny także poza aukcją.

grafika

Z danych Radio Track wynika, że udział w rynku RMF FM w I kwartale br. wyniósł 25,5 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały