W badaniu zaobserwowano odpływ głównie młodych użytkowników praktycznie na wszystkich tradycyjnych platformach społecznościowych. Z drugiej strony natomiast widoczna jest coraz większa aktywność tych, którzy pozostają.
- Interesująco wyglądają również dane dotyczące aktywności w social media od strony ewolucji najpopularniejszych platform społecznościowych. Te „stare”, tzn. fora internetowe czy portale, tracą na znaczeniu, a ich miejsce wypełniają Facebook i Twitter. Co ciekawe, wbrew szumnym zapowiedziom, wystartować nie może serwis Instagram. Pomimo drugiego roku wzrostu aktywności, pochodzi z niego niecałe 4 proc. wypowiedzi - komentuje wyniki badania Marcin Krzosek, dyrektor zarządzający IRCenter.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-i-youtube-najpopularniejszymi-serwisami-spolecznosciowymi-w-polsce-hyper-social-coraz-mniej-popularne ##

Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów. Część danych dotyczących wypowiedzi użytkowników została dostarczona przez SentiOne.











