Solorz-Żak, Rymanowski i nasza-klasa.pl wśród laueratów Impactorów

Zygmunt Solorz- Żak, Bogdan Rymanowski, portal Nasza-klasa.pl,agencje PZL i Artegence oraz dom mediowy Mediaedge: CIA toniektórzy laureaci 11 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagródmiało miejsce podczas wczorajszej gali.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Właściciel Polsatu Zygmunt Solorz - Żak został nagrodzony wkategorii Człowiek Roku Przemysłu Mediowego (nominowani byli takżeprezes Starcomu Jakub Benke i dyrektor zarządzająca Mediaegde:CIA Anna Lubowska). Najbardziej Podziwianym Dziennikarzem został BogdanRymanowski, który pokonał Tomasza Lisa i Monikę Olejnik, aNajbardziej Podziwiane Medium to Nasza-klasa.pl (nominowane byłyteż Radio Pin i TVN 24).

Wśród agencji reklamowych zwyciężyła PZL, pokonując firmy Braini Change Integrated, Najbardziej Podziwianą Agencją PR została OnBoard Public Relations (pokonała spółki Partner of Promotion iSolski Burson-Marsteller). W kategorii agencji BTL triumfowałaTequila/Polska (nominowane były też Eskadra i Peppermint), a wśródagencji interaktywnych - Artegence, która pokonała OS3 Multimedia iMax Weber.

Polkomtel wygrał w kategorii dotyczącej reklamodawców(nominowane były też Bank Zachodni WBK, Coca-Cola Poland Services iING), a Mediaedge:CIA wśród domów mediowych (nominowane były teżMediacom i Starcom). Najbardziej Podziwianą Firma OOH zostałaCityboard Media (pokonała firmy Ströer i AMS), a NajbardziejPodziwianym Instytutem Badawczym - Millward Brown SMG/KRC(nominacje otrzymały również Gemius i IQS and QUANT Group).

Impactor jest nagrodą o charakterze wizerunkowym. Wyborulaureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorówsektora reklamowego i mediów w  głosowaniu pod nadzorem FirmyDoradczej KPMG. Lista członków Akademii Mediów i Reklamy jestcorocznie dostarczana przez organizacje współpracujące przykonkursie: IAB, IGRZ, SAR, SMB, OFBOR, PBI, ZFPR.

Tegorocznej gali towarzyszyła konferencja merytoryczna dotyczącąprognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora jest wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który zawiera wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008.Dostarczycielem danych do rocznika są firmy Expert Monitor, OFBOR,OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI,SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Gala wręczenia nagród odbyła się w Instytucie WzornictwaPrzemysłowego. Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldemImpactor jest agencja MMT Management. Patronami medialnitegorocznej edycji nagród był portal Wirtualnemedia.pl imiesięcznik "Brief".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online