Solski Communications: 10,4 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto w ub.r., fee income 17 proc. w górę

W ub.r. agencja public relations Solski Communications zanotowała wzrost wpływów o 10 proc. do 10,45 mln zł, a jej fee income (wpływy ze sprzedaży usług po odliczeniu kosztów zewnętrznych) zwiększyły się o 16,8 proc. do 7,85 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak przekazała agencja Solski Communications portalowi Wirtualnemedia.pl, w ub.r. jej przychody ze sprzedaży usług zwiększyły się w skali roku o 4,4 proc. do 9,88 mln zł, a marża EBITDA - z 7,1 do 15,7 proc.

Zysk netto spółki zwiększył się z 536,4 tys. zł w 2017 roku do 1,32 mln zł w ub.r.

Agencja wzrost swoich wyników finansowych uzasadnia poszerzeniem oferty dla swoich dotychczasowych klientów, pozyskaniem nowych oraz realizacją dodatkowych zadań i projektów, m.in. dla światowego partnera Burson Cohn & Wolfe i agencji współpracujących w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

W ub.r. Solski Communications pracowała m.in. dla firm i marek Atlas Estates Amadeus, Avaya, Bayer, Britax-Römer, CMC Markets, Colgate-Palmolive, Cubic Global Defense, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan - Lody od pokoleń, Henkel, Lavazza, Mastercard, Raytheon, Roca, Sanofi Pasteur, SMYK, UPS i Warimpex.

Dzięki osiągniętemu w ub.r. zyskowi kapitał własny agencji zwiększył się w skali roku z 1,92 do 2,6 mln zł. Firma zapłaciła w ub.r. 301,3 tys. zł podatku dochodowego.

- Te wyniki uzyskaliśmy dzięki świetnej pracy naszego doświadczonego i stabilnego zespołu - podkreśla Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji. - Chciałbym podkreślić, że nadal koncentrujemy się na doradztwie komunikacyjnym, public relations i public affairs, a komunikację marketingową, reklamę czy eventy przekazujemy sprawdzonym partnerom. Dlatego stosunek fee income do przychodów ze sprzedaży usług jest u nas wciąż wysoki, na poziomie 79 proc. - dodaje.

Solski: publikujemy dane w trosce o przejrzystość branży PR

Dlaczego agencja zdecydowała się ujawnić swoje wyniki finansowe? - Publikujemy je w trosce o przejrzystość biznesu i branży PR, a także ze względu na decyzję o nieuczestniczeniu w rankingach opartych na deklaracjach nie znajdujących potwierdzenia w sprawozdaniach finansowych - przekazał Ryszard Solski portalowi Wirtualnemedia.pl. - Podawane do KRS wyniki będziemy publikowali również w kolejnych latach, będziemy także uczestniczyli w rankingach opartych na danych ze sprawozdań finansowych - zaznaczył.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"